تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آل اسحاق: مشکل اصولگراها فقدان شیخوخیت نیست /در زمان آیت الله مهدوی کنی هم به تفاهم نرسیدیم

آل اسحاق: مشکل اصولگراها فقدان شیخوخیت نیست /در زمان آیت الله مهدوی کنی هم به تفاهم نرسیدیم

یحیی آل اسحاق با حضور در کافه خبر خبرآنلاین، مشکل اصلی اصولگراها را عدم انسجام و وحدت نظر خواند و گفت: در جریان اصولگرا اجتهاد زیاد است، هر کسی خود را مجتهد تمام می داند یعنی هنوز الزامات کار جمعی را ندارند.

وی این تحلیل را که مشکل اصولگراها فقدان شیخوخیت است، رد کرد و گفت: آن زمانی هم که آیت الله مهدوی کنی بود اصولگراها در وحدت مشکل داشتند. 8 نفر آمدیم و آخر هم به تفاهم نرسیدیم. یعنی مشکل اصولگرایان را در فقدان ریش سفید و مرجع شیخوخیت نمی دانم.

وی ادامه داد: آقای مهدوی کنی هم وقتی در قید حیات بود ما پذیرفتیم که هرچه ایشان بگوید قبول کنیم اما نهایتا نشد. مشکل اصلی و ریشه ای اصولگرایان این است که "من ما به ما تبدیل نشده است". چرا اصولگراها در انتخابات دور قبل شکست خوردند؟ برای آنکه همه آمدند.

این فعال سیاسی اصولگرا یادآور شد: سال 92 در مجموع 8 نفر اصولگرا بودند، همه قول دادند با هم باشند و زیر یک چتر بروند، نظر جامعه روحانیت مبارز را شاخص قرار دهند بعد شد نظر آقای مهدوی کنی را شاخص قرار بدهند، همه مقدمات طی شد، فضای عمومی هم آماده بود و نتیجه نظرسنجی ها می آمد اما عملا وقتی کار به آخر رسید هر کسی برای خود اجتهاد کرد و گفت "وظیفه شرعی ام این است که در صحنه انتخابات بمانم".

مشروح این گفتگو را در (اینجا) بخوانید.

29214




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آل اسحاق: مشکل اصولگراها فقدان شیخوخیت نیست /در زمان آیت الله مهدوی کنی هم به تفاهم نرسیدیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..