تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز فعالیت انجمن ورزشی ‌نویسان در آذربایجان‌ غربی

به گزارش خبرنگار ایرنا، انتخابات کمیته ورزشی نویسان آذربایجان غربی به منظور انتخاب اعضای هیات موسس عصر روز سه شنبه با حضور خبرنگاران و عکاسان فعال در حوزه ورزش در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
در این جلسه آیدین بابایی، رامین امید باراندوزی و نرگس موذنی با اکثریت آرا به عنوان اعضای هیات موسس این انجمن انتخاب شدند.
انجمن ورزشی‌ نویسان آذربایجان‌غربی به صورت مستقل و با اخذ مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فعالیت می کند و اساس نامه آن توسط اعضای هیات موسس تنظیم و پس از موافقت نهایی جهت ثبت رسمی به اداره کل ثبت اسناد استان ارائه می شود.
انتخابات اعضای هیات مدیره این انجمن پس از ثبت قانونی برگزار خواهد شد.
بر اساس مذاکرات انجام شده با مسئولان اداره کل ورزش و جوانان مقرر شده دفتر کار این انجمن در محل ورزشگاه غدیر ارومیه جهت آغاز فعالیت و اقدام به عضوگیری گشایش یابد.
برگزاری دوره های آموزشی رشته‌های مختلف ورزشی برای خبرنگاران و عکاسان از دیگر برنامه های کاری انجمن ورزشی نویسان استان است.
داشتن حداقل یک سال سابقه کار در رسانه های مجوزدار و ارائه مستمر آثار منتشر شده به سامانه انجمن از جمله شرایط عضویت است.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر 35 خبرنگار و عکاس ورزشی در استان آذربایجان غربی فعالیت دارند و پیش بینی می شود با آغاز فعالیت انجمن ورزشی نویسان علاقه مندان بیشتری در این حوزه به فعالیت بپردازند.
7126/2093**خبرنگار: نرگس موذنی حبشی**انتشاردهنده: صابر چهرقانی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز فعالیت انجمن ورزشی ‌نویسان در آذربایجان‌ غربی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..