تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باندسارقین حرفه ای در لاهیجان متلاشی شد

سرهنگ پاسدار محمود قاسمی عصر روز سه شنبه با اعلام این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از انبار های مجتمع های مسکونی در لاهیجان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته توسط پلیس آگاهی این شهرستان و بررسی دقیق صحنه های سرقت، مشخص شد سارقین از شگردی خاص و مشترک در این سرقت ها استفاده می کنند.
وی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات، ماموران پلیس آگاهی شهرستان موفق شدند، سردسته اصلی این باند را که مردی 41 ساله و اهل لاهیجان بود را شناسایی و در یک عملیات غافلگیر کننده وی را در شهرستان رشت دستگیر و به دام اندازند.
فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان گفت: در ادامه رسیدگی به این پرونده، سایر متهمین که همگی آنها نیز اهل و ساکن لاهیجان و بین 28 تا 42 ساله هستند ،شناسایی و دستگیر شدند که در تحقیقات به 12 فقره سرقت در شهرستان های لاهیجان و رشت اعتراف کردند.
وی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی با شناسایی و دستگیری یک مالخر، مقدار زیادی اموال مسروقه از قبیل کولر، تردمیل، ماشین برقی کودکان و تعداد زیادی لوازم منزل به ارزش تقریبی 400 میلیون ریال کشف و ضبط شد.
سرهنگ قاسمی از شهروندان خواست با رعایت توصیه های پلیس عرصه را برای جولان سارقین تنگ کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعا در تماس با 110 مرکز فوریت های پلیس اطلاع دهند.
خبرنگار:فرهاد نظرپور انتشار دهنده:نصراله ابراهیمی
6029/6070

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باندسارقین حرفه ای در لاهیجان متلاشی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..