تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استاندار آذربایجان غربی در برنامه پایش به مشکل حاشیه نشینی در استان پرداخت

استاندار آذربایجان‌غربی در برنامه پایش/هم اکنون

استاندار آذربایجان‌غربی در برنامه پایش به مشکل حاشیه نشینی در استان پرداخت .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛قربانعلی سعادت امشب با حضور  در برنامه پایش شبکه یک با اشاره به معظل حاشیه نشینی در استان آذربایجان غربی گفت:حاشیه‌نشینی شهری یکی از معضلات جدی شهرهای بزرگ آذربایجان‌غربی است که تبعات زیادی نیز دارد و امیدواریم برای بهبود این وضعیت تدابیر بهتری اندیشیده شود.

وی ادامه داد:در آذربایجان غربی 1400 هکتار و 25 محله مطالعه شده برای  جلوگیری از  حاشیه نشینی وجود دارد.

سعادت ادامه داد:3 هکتار از مناطق حاشیه نشین شامل 72 محله همراه با 600 هزار خانوار مطالعه نشده وجود دارد که باید توجه ویژه ای به مناطق شود.

خبر در حال تکمیل شدن است

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استاندار آذربایجان غربی در برنامه پایش به مشکل حاشیه نشینی در استان پرداخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..