تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ممنوعیت های غذایی برای گربه ها

از دادن برخی موادغذایی به گربه ها باید پرهیز کنید و سعی کنید مانع مصرف آن ها توسط حیوان خانگی تان شوید این مواد غذایی می توانند گربه را مسموم و بیمار کنند انواع باکتری ها و ویروس های بیماری زا می توانند در این مواد غذایی جای بگیرند . استخوان ها ی کوچک ,گوشت ها کهنه و فاسد ,سفیده ی تخم مرغ خام  و غذای خشک از این دست خوردنی ها به شمار می روند .

گوشت ها کهنه و فاسد، چون ممکن است مملو از باکتری باشند.

* استخوان ها ی کوچک، زیرا باعث خفگی می شود.

* سفیده ی تخم مرغ خام، زیرا شامل ماده ای است شیمیایی به نام آویدین که با بیوتین که یک ویتامین ضروری است ترکیب می شود و آن را برای گربه غیر قابل استفاده می کند.

* بیش از دو تخم مرغ در هفته.

* غذای خشک، برای گربه ای که دارای مشکل مثانه ای است ندهید.

بیمارستان دامپزشکی پایتخت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ممنوعیت های غذایی برای گربه ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..