تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقابله با آنفلوآنزای پرندگان نیازمند 200 میلیارد ریال اعتبار است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، مهدی خلج امشب در دیدار با استاندار قزوین اظهار داشت: با وجود بروز آنفلوآنزای فوق‌حاد پرندگان در 11 استان کشور خوشبختانه تاکنون هیچ موردی در انسان مشاهده نشده است.

وی بیان کرد: متأسفانه تماس با پرندگان بیمار و یا حتی وزش باد می‌تواند ناقل بیماری آنفلوآنزای پرندگان باشد که این مهم رعایت نکات بهداشتی ویژه را می‌طلبد.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور تصریح کرد: نظارت بر بازار پرنده‌فروشان در زمینه جلوگیری از بروز آنفلوآنزای فوق‌حاد پرندگان باید در دستور کار قرار گیرد چراکه انتقال این بیماری به‌سرعت صورت می‌گیرد و نیازمند واکنش سریع مسئولان مربوط است.

خلج با بیان این مطلب که اطلاع‌رسانی در زمینه بیماری پرندگان باید هوشمندانه و منطقی صورت گیرد، ادامه داد: نوسازی مرغداری‌های سنتی باید در دستور کار قرار گیرد چراکه نگهداری و پرورش طیور به‌صورت سنتی تهدیدی جدی برای انتقال بیماری‌ها به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: براساس ارزیابی‌ها اقدامات مقابله‌ای با بیماری آنفلوآنزای فوق‌حاد پرندگان نیازمند 200 میلیارد ریال اعتبار بوده که باید هرچه سریعتر تأمین و اقدامات لازم انجام شود.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور بر اهمیت ارائه آموزش‌های لازم به مرغداران در راستای کاهش بیماری‌های پرندگان تأکید کرد.

انتهای پیام/*




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقابله با آنفلوآنزای پرندگان نیازمند 200 میلیارد ریال اعتبار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..