تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات جان یک خانواده از میان شعله های آتش با فداکاری پدر

فداکاری پدر خانواده و حضور به موقع آتش نشانان باعث نجات یک خانواده از میان شعله های آتش منزل مسکونی در شهر رشت شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، بابک رمضانی رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار باشگاه گفت: ساعتی قبل در پی اطلاع شهروندان به مرکز کنترل ۱۲۵ مبنی بر آتش گرفتن یک باب منزل مسکونی، بلافاصله ۲۳ آتش نشان به همراه ۸ دستگاه خودروی اطفایی و نجات از ایستگاه های ۹-۵-۲ به محل حادثه واقع در خیابان نامجو- خیابان سیادتی اعزام شدند.

وی افزود: به محض رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، دود بسیار غلیظی از پنجره های طبقه اول یک باب آپارتمان سه طبقه مشاهده شد.

 رمضانی با بیان این که سریعا نسبت به ایمن سازی، قطع سیستم گاز و برق ساختمان اقدام شد ادامه داد: آتش نشانان با  تجهیزات انفرادی و لوله های نواری به اتاق خواب منزل مسکونی که  کانون اصلی آتش سوزی بوده اعزام و در کمترین زمان ممکن نسبت به اطفای آتش اقدام کردند.

رمضانی گفت:قبل از رسیدن آتش نشانان به محل، تمامی 4 عضو این خانواده توسط پدر خانواده از داخل منزل خارج  و به محل امن انتقال یافته بودند.

وی با بیان این که در این آتش سوزی پدر خانواده از ناحیه صورت دچار سوختگی  شد، افزود: علت و میزان خسارت وارده توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

گفتنی است: آتش نشانان پس از تخلیه کامل دود و انجام تمهیدات ایمنی در محل به ایستگاه های مربوطه بازگشتند.

نجات جان یک خانواده از میان شعله های آتش با فداکاری پدر نجات جان یک خانواده از میان شعله های آتش با فداکاری پدر نجات جان یک خانواده از میان شعله های آتش با فداکاری پدر

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات جان یک خانواده از میان شعله های آتش با فداکاری پدر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..