تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان همین هفته و با حضور نهادهای نظارتی برگزار می‌شود/نشست پیشگیری و مبارزه با فساد در فوتبال ایران

پایان همین هفته و با حضور نهادهای نظارتی برگزار می‌شود/نشست پیشگیری و مبارزه با فساد در فوتبال ایران

ورزش > مدیریت ورزش - نشست هم‌اندیشی راهکارهای پیشگیری و مبارزه با فساد در فوتبال ایران این هفته برگزار می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، یکی از دغدغه های سال های اخیر در فوتبال کشور بحث فساد و افزایش مصداق های آن در این رشته پرطرفدار و البته پولساز است که در همین زمینه مطالب بسیار زیادی در رسانه ها منتشر شده و نهادهای مختلف نیز در این باره به تحقیق و ارایه گزارش پرداخته اند.
در این میان برخی از مقامات و مسولان بلندپایه فوتبال ایران به رغم شیوع ناهنجاری ها در فوتبال ایران و علنی شدن بسیاری از نابسامانی ها حاضر نیستند زیر بار پذیرش اصل موضوع بروند چه رسد به اینکه در پی رفع آن و برخورد با این پدیده شوم باشند که زیبایی های ورزش بخصوص فوتبال را هدف قرار داده است و سلامت محیط های ورزشی را تهدید می کند.
در همین زمینه و به واسطه درخواست های متعدد اهالی فوتبال برای رسیدگی به این ناهنجاری ها و شناسایی عوامل و همچنین برخورد و حذف این ناپاکی ها از دامن فوتبال کشور، نهادهای دلسوز و نظارتی کشور با دعوت از چهره های برگزیده و مطلع فوتبال کشورمان، این هفته به بحث و بررسی در این باره خواهند پرداخت تا صحبت منتخبان جامعه فوتبال ایران را بشنوند و در ادامه بتوانند به نحوی دقیق تر در چارچوب قانون ، به سلامت و تطهیر فوتبال ایران کمک کنند.
این نشست تخصصی پنجشنبه همین هفته در آکادمی فوتبال واقع در بخش جانبی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد و امید است تا نخستین گام اساسی در بازگرداندن سلامت به فوتبال ایران باشد.در برگزاری نشست مهدی تاج و فدراسیون هم همکاری کامل دارند و به نظر می رسد اگر همصدایی و وحدت بوجود بیاید نتایج مطلوب تری از تجربیات گذشته حاصل بشود.
43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان همین هفته و با حضور نهادهای نظارتی برگزار می‌شود/نشست پیشگیری و مبارزه با فساد در فوتبال ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..