تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکایت باشگاه استقلال، فحاشی به دایی را تأیید می کند

حسین قدوسی گفت: مسئولان باشگاه استقلال با شکایت از علی دایی، به نوعی فحاشی هواداران خود به دایی را تأیید کردند.

حسین قدوسی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکایت باشگاه استقلال تهران از علی دایی سرمربی تیم نفت بیان کرد: با وجودی که شهاب جهانیان رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال فحاشی هواداران این تیم به علی دایی در بازی جام حذفی را محکوم و از سرمربی نفت عذرخواهی کرد، اما نمی دانیم چرا باشگاه استقلال پس از گذشت 15 روز از آن دیدار و در حالی که 2 تیم قرار است هفته آینده در لیگ برتر به مصاف هم بروند، اقدام به شکایت از دایی کرده است.
 
وی افزود: دایی در نشست خبری پس از دیدار نفت و استقلال با وجود واکنش نسبت به فحاشی بخشی از هواداران استقلال، از هواداران فرهیخته این تیم تمجید کرد. در چنین شرایطی به جز جهانیان از سایر مسئولان باشگاه استقلال انتظار می رفت به حرمت دایی، فحاشی ها را محکوم کنند اما این که آن ها در آستانه بازی نفت و استقلال در دور برگشت لیگ، از دایی شکایت کرده اند جای سوال دارد. البته مشخص است که چرا چنین شکایتی را مطرح کرده اند. به نظر شما این شکایت فحاشی هواداران استقلال راتأیید نمی کند؟
 
قدوسی درمورد این که با توجه به محرومیت علی دایی از نشستن روی نیمکت نفت در دیدار با استقلال، آیا شکایت آبی پوشان پایتخت جای توجیه دارد یا خیر، تصریح کرد: تکلیف باشگاه استقلال با خودش مشخص نیست. دوستان یک بار از دایی عذرخواهی و بار دیگر از وی شکایت می کنند.
 
مدیر روابط عمومی باشگاه نفت در پایان تصریح کرد: علی دایی در مورد اتفاقات دیدار سپاهان و نفت، محرومیت خود و همچنین شکایت باشگاه استقلال ناگفته های زیادی دارد و به زودی موضع اش را در قبال این مسائل روشن می کند. به هرحال باوجود حجم فحاشی ها به دایی، شکایت مطرح شده از سوی باشگاه استقلال واقعا جای تعجب دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکایت باشگاه استقلال، فحاشی به دایی را تأیید می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..