تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش باشگاه پرسپولیس به بازگشت ملی پوشان

کد خبر: ۴۵۴۶۵۶

۴۸۳  بازدید

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای، نسبت به بازگشت ملی پوشان این تیم از اردوی تیم ملی واکنش نشان داد.

وبسایت نود: باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای، ضمن تاکید بر همکاری خود با تیم ملی و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، نگرانی خود را از جریحه‌دار شدن احساسات میلیون‌ها هوادار این باشگاه و محروم شدن تیم ملی از ستارگان پرسپولیس ابراز کرد.

 در این بیانیه آمده است؛ انتقاد سرمربی باشگاه‌، در خصوص برخی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بوده و انتظار می‌رفت  پاسخ منطقی و حرفه‌ای نیز دریافت کند.

بدیهی است اینگونه رفتارها در شأن و منزلت ملت بزرگ ایران اسلامی نبوده و امید است همگان بر اخلاق و رفتار حرفه‌ای پایبند باشند.

باشگاه بزرگ پرسپولیس با حمایت هواداران میلیونی و با اتکا بر تعصب و توان بازیکنان خود با انگیزه بیشتر در مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا حاضر خواهد شد. در خاتمه  ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی‌، این باشگاه اجازه نخواهد داد اینگونه مسائل خللی در روند پیروزی‌های تیم پرسپولیس ایجاد کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش باشگاه پرسپولیس به بازگشت ملی پوشان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..