تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور فیروز کریمی در نفت آبادان صحت ندارد

کد خبر: ۴۵۴۶۴۷

۳۱۹۹  بازدید

مدیر رسانه ای باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: خبر حضور فیروز کریمی در تیم صنعت نفت آبادان صحت ندارد.

خبرگزاری مهر: علی گنجعلی در واکنش به انتشار خبری در فضای مجازی و برخی سایتها مبنی بر جایگزینی فیروز کریمی به جای نادر دست نشان گفت: تصمیمی برای انجام این کار وجود ندارد.

گنجعلی افزود: بازیکنان صنعت نفت امروز عصر تمرینات خوب و با نشاطی را را زیر نظر دست نشان سرمربی تیم به انجام رساندند و فردا نیز این تمرینات با هدایت وی انجام می شود.

وی اظهار کرد: طرح موضوع سرمربی صنعت نفت شدن فیروز کریمی سخنی است که برخی ها در فضای مجازی و سایتها به آن پرداخته اند و اصلا صحت ندارد.

به گفته گنجعلی، نادر دست نشان همچنان با قدرت هدایت تیم را بر عهده دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور فیروز کریمی در نفت آبادان صحت ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..