تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نعیم قاسم: خون شیخ نمر باقی می‌ماند تا کاخ‌های استبداد را در هم شکند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از العهد، شیخ نعیم قاسم جانشین سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان طی سخنانی در مراسم اولین سالگرد شهادت شیخ محمد باقر النمر روحانی برجسته عربستانی که در بیروت برگزار شد، گفت: شیخ نمر به شهادت رسید، زیرا او راضی به ظلم نبود و با کشته شدن، او پیروز شد، اما عربستان شکست خورد.

وی افزود: شیخ نمر دغدغه مسائل امت در عربستان، فلسطین و همه جای دنیا را داشت. سخنان او گرچه متنوع بود، اما همگی حول محور مقاومت بود.

نعیم قاسم افزود: عربستان مانع از تحقق حقوق بشر است و حرکت‌های آزادی‌خواهی را سرکوب می‌کند.

جانشین دبیرکل حزب‌الله در ادامه سخنانش گفت: یکی از محورهایی که عربستان در حال حاضر برای آن تلاش می‌کند، محور عادی‌سازی روابط با اسرائیل با هدف پایان دادن به مسأله فلسطین است.

وی تاکید کرد که رژیم سعودی امروز از طریق ظلم و استبداد  در داخل عربستان و کشورهای همسایه، نوک پیکان ظلم به شمار می‌رود.

وی افزود: این عربستان بود که به مدت دو سال مانع از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در لبنان شد.

نعیم قاسم گفت: عربستان نیروهای سپر جزیره را برای سرکوب ملت بحرین وارد این کشور کرد.

وی با بیان اینکه خون شهید نمر باقی خواهد ماند تا کاخ‌های استکبار و استبداد را در هم شکند، تاکید کرد: عربستان قصد دارد گرایش وهابی تکفیری را جایگزین اسلام ناب محمدی گرداند.

شیخ نعیم قاسم گفت: ثبات در لبنان نخواهد بود، مگر اینکه عربستان از لبنان دست بردارد.

شیخ نمر باقر النمر روحانی  برجسته شیعی عربستانی دوازدهم دی ماه سال گذشته، توسط رژیم سعودی به شهادت رسید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نعیم قاسم: خون شیخ نمر باقی می‌ماند تا کاخ‌های استبداد را در هم شکند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..