تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تونس: روابط دیپلماتیک قوی با سوریه داریم

الباجی قائد السبسی رئیس جمهور تونس، مشکل اصلی سوریه در شرایط کنونی را احیای نقش منطقه‌ای و بین‌المللی آن شمرد و تأکید کرد که الان بشار اسد مشکل سوریه نیست. 
 
وی در مصاحبه با روزنامه الشروق تونس تصریح کرد که تونس روابط دیپلماتیک با سوریه دارد و کنسولگری تونس در دمشق فعال است. 
 
السبسی با اشاره به اینکه در سیاست هیچ چیز نهایی وجود ندارد،گفت: به عقیده من مهم این است که ما از جنبه قومی با سوریه تعامل داشته باشیم و نباید فراموش کنیم که سوریه در رویارویی با اسرائیل نقش زیادی داشته و ما امیدوار هستیم که امروز این کشور از بحران کنونی عبور کرده و وضعیت آن بهبود یابد. 
 
رئیس جمهور تونس درباره بحران لیبی نیز اظهار داشت که مشکل این است که لیبی دیگر یک دولت نیست بلکه به شبه‌نظامیان مسلح تبدیل شده است و هر شبه‌نظامی مدعی دولت است بنابراین تعامل با آن دشوار است و مشکل امروز ما نیز این است که مرز ما با لیبی به طول 500 کیلومتر باز است. 
 
وی در ادامه اشاره کرد که بحران لیبی باعث وارد آمدن خسارت‌های زیاد و بوجود آمدن مشکلات متعددی برای تونس شده است و گذشته از آن وجود تروریست‌های تونسی در لیبی نگرانی از نفوذ آنها به کشور را بیشتر کرده است. 
 
السبسی همچنین با اشاره به اتخاذ تدابیر لازم برای حراست از مرزها و ایجاد دیوار جهت مقابله با خطر نفوذ تروریست‌ها، تأکید کرد که آنچه امروز برای تونس اهمیت دارد بازگشت لیبی به ملت این کشور و عدم دخالت‌های خارجی در آن است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تونس: روابط دیپلماتیک قوی با سوریه داریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..