تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پورتراب: کارمان را در اجرا معرفی می‌کنیم

نشست خبری گروه‌های تلفیقی جشنواره موسیقی فجر/ 2

نشست خبری کیان پورتراب خواننده حاضر در جشنواره موسیقی فجر، 14 دی در تالار وحدت برگزار شد.


پورتراب در ابتدا گفت: قطعات به شکل تلفیقی و موزیک الکترونیک اجرا می‌شود. کرال و آوا اجزای تشکیل دهنده قطعات ما هستند. ما موزیک‌ها را به همراه آرش فلاح یاری اجرا می کنیم.

وی افزود: قطعاتی که در جشنواره اجرا خواهیم کرد، بر اساس پروژه جدیدی است که به تازگی آن را تولید کرده‌ام و تصمیم دارم نخستین تجربه عملی‌اش را در جشنواره اجرا کنم.

پس از پورتراب، فلاح کریمی ادامه داد: کارهایی که اجرا می‌کنیم به وسیله موزیک الکترونیک هست و زنده نیست. کارهای ما به صورت تلفیقی اجرا می‌شود، نه جدا جدا. برخی کارها را من و برخی هم کیان پورتراب اجرا می‌کند.

وی افزود: روی قطعاتم موزیک وکال هست و تصمیم داریم کارها را با ساختار جدید و متفاوت از گذشته اجرا کنیم.

پورتراب در خصوص اجرای قطعاتشان بیان کرد: اجرای ما درام نیست و با بیت هست. گیتاریست ما آقای علوی و کیبوردیستمان آقای ریاضی هستند.

وی در خصوص معرفی آثارش گفت: تصمیم دارم کارهایمان را در اجرا معرفی کنیم. به همین دلیل اسمی از آن نمی برم.

وی در پایان گفت: شرایط قراردادمان در جشنواره بسیار خوب بود و از این موضوع راضی هستم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پورتراب: کارمان را در اجرا معرفی می‌کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..