تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولد یک نوزاد در آمبولانس اورژانس ورامین

دکتر بابک بختیاری روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: با اعلام شروع درد زایمان یک خانم باردار29ساله در منزل شخصی واقع در منطقه پوئینک شهرستان قرچک ، عوامل اورژانس 115 مرکز ولی عصر(عج) شهرستان ورامین به دلیل نزدیکی ، به آدرس اعلام شده اعزام شدند.
وی افزود : عوامل اورژانس در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شدند و در حین اقدامات اولیه جهت انتقال به بیمارستان ، به دلیل پارگی کیسه آب ، نوزاد در آمبولانس به دنیا آمده که تکنسین های اورژانس با تلاش به موقع و مأموریتی کم نظیر ، کودک را سالم به دنیا آوردند.
بختیاری افزود : این فرزند دختر ، دومین فرزند خانواده است.
وی تصریح کرد: عوامل اورژانس بلافاصله مادر و نوزاد را برای اقدام تکمیلی درمانی به بیمارستان شهدای 15 خرداد منتقل کردند.
وی گفت : حال عمومی مادر و نوزاد مساعد می باشد.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار : سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولد یک نوزاد در آمبولانس اورژانس ورامین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..