تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داستان پيشنهاد تيم قطری به زهیوی

کد خبر: ۴۵۴۶۱۹

۱۴۷۵  بازدید

در حالي كه گفته مي‌شود رحيم زهيوي اردوي تيم ملي را ترك كرده و مستقيم به قطر رفته تا با تيم خواهانش مذاكره كند اما اين اتفاق نيفتاده و او به ايران آمده تا در اهواز مذاكرات خود را دنبال كند.

هوادار: رحيم زهيوی يكي از بازيكناني است كه در نقل و انتقالات نيم فصل، خواهان زيادي پيدا كرد. از استقلال تهران گرفته تا ديگر تيم‌هاي ليگ برتري. اما در حالي كه گفته مي‌شد مهاجم استقلال خوزستان در آستانه پيوستن به استقلال قرار دارد، او از يك تيم قطري پيشنهاد دارد و مي‌خواهد لژيونر شود. وقتي اين پيشنهاد به صورت رسمي به باشگاه استقلال خوزستان رسيد، سيروس پورموسوي سرمربي استقلال خوزستان كه ارتباط دوستانه و نزديكي با بازيكناني دارد، ترجيح داد زهيوي به اهواز بيايد تا به اين پيشنهاد جواب بدهد. به اين ترتيب پورموسوي با افشين پيرواني مديرفني تيم ملي فوتبال كشورمان تماس گرفت و از او خواست در صورت امكان، اجازه خروج رحيم زهيوي از اردوي دوبي را صادر كنند: «وقتي پيشنهاد رسمي از قطر براي رحيم زهيوي رسيد، با پيرواني تماس گرفتم و از او خواستم در صورتي كه كارلوس كي‌روش اجازه مي‌دهد، اين بازيكن به اهواز برگردد تا مذاكرات لازم را با تيم قطري انجام دهد.»

شايد براي خيلي‌ها عجيب باشد كه سرمربي تيمي براي بهترين بازيكنش چنين تصميمي مي‌گيرد اما پورموسوي به فكر پيشرفت بازيكنانش است تا آنها آينده بهتري داشته باشند: «اگر همين الان پيشنهاد خارجي براي محمد طيبي يا ديگر بازيكنان تيم برسد، اصلا مخالفت نمي‌كنم و حمايت مي‌كنم تا لژيونر شوند و پيشرفت كنند. رحيم زهيوي هم زحمات زيادي در استقلال خوزستان كشيد كه حالا هم حمايتش مي‌كنيم تا بهترين انتخاب را داشته باشد. ما با حضور بازيكنان‌مان در تيم‌هاي داخلي ديگر مخالفيم چون معتقديم هيچ تيمي براي آنها استقلال خوزستان نمي‌شود.»

با تماس پورموسوی با افشين پيرواني مديرفني تيم ملي، رحيم زهيوي به همراه بازيكنان پرسپوليس به تهران آمد تا به اهواز برود. زهيوي جدا از ديگر بازيكنان، از فرودگاه خارج شد تا به فرودگاه مهرآباد برود و از آنجا راهي اهواز شود. اين در حالي بود كه بازيكنان پرسپوليس به دليل حضور و حمايت هواداران پرسپوليس هنوز نتوانستند از فرودگاه امام خميني (ره) خارج شوند.

زهيوي كه براي رفتن به فرودگاه خيلي عجله داشت، در مورد پيشنهادي كه از ليگ قطر به او رسيده، مي‌گويد: «وقتي پيشنهاد به باشگاه رسيد، آقاي پورموسوي با من تماس گرفت و گفت كه به اهواز بروم تا مذاكره كنم. بعد از آن خود آقاي پورموسوي با كادرفني تيم ملي صحبت كرد تا اجازه بدهند به اهواز برگردم. مي‌خواستم با پرواز مستقيم به اهواز بروم اما چون فرداشب پرواز مستقيم به اهواز بود، مجبور شدم به تهران بيايم تا از اينجا به اهواز بروم. فعلا بايد مذاكرات را انجام دهيم تا ببينيم در نهايت چه تصميمي گرفته خواهد شد. فكر مي‌كنم امشب يا فردا تكليفم مشخص مي‌شود.»

اگرچه زهيوي دوست ندارد در مورد تيم خواهانش صحبتي كند اما گفته مي‌شود اين تيم قطري يكي از تيم‌هاي ميانه جدول ليگ ستارگان قطر است كه البته در ليگ قهرمانان آسيا هم حضور ندارد. مساله‌اي كه ظاهرا براي باشگاه استقلال خوزستان اهميت زيادي داشت. ضمن اينكه گفته مي‌شود پيشنهاد مالي اين باشگاه قطري بالا است و بايد مذاكره در مورد ديگر مسائل انجام شود تا زهيوي به جمع لژيونرهاي ايراني اضافه شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داستان پيشنهاد تيم قطری به زهیوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..