تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از سری جدید تینک پد ایکس وان اس و رقیب سرفیس پرو لنوو در نمایشگاه لاس‌وگاس

رونمایی از سری جدید تینک پد ایکس وان اس و رقیب سرفیس پرو لنوو در نمایشگاه لاس‌وگاس

به گزارش خبرآنلاین، ایکس وان اس کربن (یا همان اولترابوک ایکس وان 2017)، با 90 گرم کمتر و تبدیل سایز 14 به 13 اینچ در رنگ جدید نقره‌ای با پردازنده نسل هفتم اینتل i7 غوغای امسال لنوو در CES 2017 در بخش اولترابوک ها است.

سیستم ورود به سیستم ویندوز هلو را در کنار حسگر جدید اثرانگشت برای انتقال پول و خریدوفروش آنلاین دارد. این اولترابوک که 15 ساعت عمر باتری می‌دهد، از نوع جدید نمایشگر IPS بهره گرفته و رزولوشن آن 2560 در 1440 پیکسل تعریف‌شده و نسل هفتم پردازنده اینتل i7 هم در خود جای‌داده است.

ایکس وان کربن سری 2017 / عکس زیر

 

 

اما ایکس وان یوگا / Thinkpad X1 Yoga باقیمت پایه 1499 سری جدید یوگا است که فوریه 2017  راهی بازار می‌شود. این محصول هیبریدی 14 اینچی نمایشگر OLED با رزولوشن 2K دارد و نسل هفتم اینتل i7 را با تاندربولت 3 ارائه می‌کند.

تینک پد ایکس وان یوگا / عکس زیر

 

اما محصول بعدی رونمایی شده سری 2017 از تبلت تینک پد ایکس وان  / Thinkpad X1 Tablet به قیمت 949 دلار است که مارس می‌آید. این مدل 12 اینچی با رزولوشن 2K تعریف‌شده و با باتری جدید و کیبورد قابل جدا شدن و پردازنده نسل هفتم i7 ساخته‌شده است. البته عمر 5.5 ساعته باتری آن مأیوس کننده است.

تینک پد ایکس وان تبلت / عکس زیر

 

از سوی دیگر تبلت MIXX 720 که کیبورد از بدنه جدا می‌شود، بر اساس موفقیتهای به‌دست آمده از روی مدل 700 به‌روزرسانی شده و با سرفیس پرو 4 مایکروسافت رقابت می‌کند چراکه لنوو روی آن پردازنده Kaby Lake اینتل را باقدرت بالاتری طراحی کرده است.

این تبلت با اسکرین 12 اینچی بسیار شفاف ساخته‌شده که رزولوشنی معادل 2880 در 1920 پیکسل و 288 پیکسل در هر اینچ دارد. با گوریلا گلس محافظت‌شده و با 16 گیگ رم می‌توان 1 ترابایت حافظه اس اس دی روی آن داشت.

ابعاد آن 292 در 210 در 8.9 میلی‌متر و وزن آن نیز 780 گرم است.

یک پورت یو اس بی 3 و یک پورت 3.1 تایپ سی و یک پورت یو اس بی نسخه 2 دارد. همچنین با پورت تاندربولت 3 نیز می‌توان دو نمایشگر خارجی را به تبلت وصل کرد. البته ظاهراً حسگر اثرانگشت ندارد (سیستم هویت بیومتریک iris scanner کنار دوربین و فناوری تشخیص چهره دارد) اما کیبورد فول با پس‌زمینه نور backlit دارد هرچند هنوز معلوم نیست قلم دیجیتال همراه آن باشد یا نه!

از آوریل 2017 به قیمت پایه 999 دلار هم راهی بازار می‌شود که بسیار ارزان‌تر از سرفیس پرو با همان امکانات در می‌آید.

(قرار است سرفیس پرو 5 مارس راهی بازار شود و تبلت لنوو اگر آوریل بیاید، به نفع مایکروسافت می‌شود هرچند قیمت لنوو بسیار ارزان‌تر از سرفیس خواهد بود.)

تبلت MIXX 720  / عکسهای زیر

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از سری جدید تینک پد ایکس وان اس و رقیب سرفیس پرو لنوو در نمایشگاه لاس‌وگاس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..