تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخی اعضای شورا تهمت می‌زنند/اخلال در کار شورا توسط برخی احزاب سیاسی/برخی شورایی‌ها طلبکارند

رضا تقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره هجمه‌هایی که اعضای اصلاح طلبان شورا به مدیریت شهری وارد می‌کنند، اظهارداشت: بعضی از اعضای شورای شهر تهمت، دروغ و افترا می‌زنند که این موارد باید تخلف محسوب شود.

وی افزود: بعضی از اقدامات اعضای اصلاح طلب شورای شهر توسط جریانات سیاسی هدایت می‌شود و از بیرون شورا است و مهندسی آن در خارج از کشور مدیریت می‌شود.

تقی‌پور یادآور شد: امروز پیشنهاد داده‌ام مشابه آنچه که در مجلس است، هیأت نظارت بر عملکرد اعضای شورا تشکیل شود تا از تشدید تخلفات جلوگیری و نهایتاً جلوی این مباحث گرفته شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران افزود: یک عضو شورای شهر یکسری دروغ، تهمت و افترا زده و کلی افتضاح به بار آورده است.

وی یادآور شد: عده‌ای از اعضای اصلاح طلب شورای شهر اذهان عمومی جامعه را مخدوش کردند حال طلبکار نیز شده‌اند و بنده تأکید می‌کنم برای جلوگیری از تکرار این مباحث هیأت نظارت بر عملکرد اعضای شورا تشکیل شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: احزاب سیاسی خارج از شورا در کار شورا اختلال می‌کنند که باید جلوی این دخالت‌ها گرفته شود.

وی افزود: بعضی از اقداماتی که اعضای اصلاح طلب شورا انجام می‌دهند جزء وظایف شورا نیست ولی آنها جزء وظایف خود می‌دانند.

تقی‌پور افزود: برای جلوگیری از اشتباهات آنها توصیه می‌کنم به سوگندی که در اول دوره خورده‌اند توجه کنند؛ آنها علیرغم اینکه یک تعهد اجتماعی دارند به خداوند نیز متعهد شده‌اند و باید اخلاق و عدالت را رعایت کنند.

وی یادآور شد: بعضی از اعضای شورای شهر ماموریت دارند که چهره شورا را تخریب کنند.

وی هجمه علیه قالیباف را مربوط به انتخابات آینده عنوان کرد و گفت: به دلیل اینکه بحث‌های انتخاباتی صورت می‌گیرد و قالیباف را رقیب می‌دانند این هجمه‌ها را بر علیه او شروع کرده‌اند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/JNVACF اخبار مرتبط شورا باشگاه سیاسی برخی اعضا/برخی از پتانسیل نام قالیباف استفاده می کنند تا خودشان یا جریان سیاسی شان بیشتر دیده شود95/10/14 - 18:02برخی به جای انتقاد سازنده، عقده‌های شخصی و سیاسی خود را مطرح می‌کنند/ گروکشی با رأی مردم از سوی برخی از اعضا95/10/14 - 17:24



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخی اعضای شورا تهمت می‌زنند/اخلال در کار شورا توسط برخی احزاب سیاسی/برخی شورایی‌ها طلبکارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..