تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال پرشور هواداران پرسپولیس از ملی پوشان دیپورتی!

ساعت 24- هواداران پرسپولیس با حضور پرشور خود در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در انتظار استقبال از ملی پوشان دیپورت شده تیمشان از اردوی امارات توسط کی روش هستند.

«کارلوس کی روش»‌سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در تصمیمی عجیب و تنها یک روز پس از آغاز اردوی تدارکاتی امارات، ملی پوشان پرسپولیس را پس از انتقادهای «برانکو ایوانکوویچ» مرخص و به تهران بازگرداند.

پرواز حامل «سیدجلال حسینی»، «علیرضا بیرانوند»، «وحید امیری»، «کمال کامیابی نیا»، «محمد انصاری» و «رامین رضائیان» قرار بود ساعت 18 وارد فرودگاه امام شود که با تاخیر حدود 40 دقیقه مواجه شده است.


«رحیم زهیوی» مهاجم استقلال خوزستان نیز برای تعیین تیم جدید خود به تهران بازخواهد گشت.


در این راستا، حدود هزار هوادار پرسپولیس با در دست داشتن بنرهایی در حمایت از برانکو و ملی پوشان تیمشان در فرودگاه حاضر شده و سالن انتظار فرودگاه را به قرق خود در آورده اند.


نکته جالب حضور تعداد زیادی خانم با در دست داشتن پرچم پرسپولیس در سالن انتظار فرودگاه است.

ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال پرشور هواداران پرسپولیس از ملی پوشان دیپورتی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..