تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید محتوا ویژه فضای مجازی باید در راستای جبران آسیب ها باشد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در سنندج که یکی از دستورکارهای آن راهکارهای برون رفت از تهدیدات فضای مجازی بود، گفت: در این که فضای مجازی ظرفیت خوبی برای انجام کارها و فعالیت هیا مختلف است شکی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه فضای مجازی ابزاری در دست دشمن در جنگ تمدن ها هم هست، عنوان کرد: در جنگ تمدن ها دشمن به دنبال این است که کشورهای دیگر را تسلیم خواسته های خود کنند یعنی سازوکارهای آنها مورد پذیرش تمامی جوامع قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در هیچ کجای دنیا هم چون ایران فضای بازی در حوزه فضای مجازی ایجاد نشده است، بیان کرد: معتقدم آن هایی که می خواهند کار تولیدی در حوزه مجازی داشته باشند زمینه حضور بیشتر آنها در این راستا فراهم شود و اینترنت پرسرعت تنها در اختیار این قشر و همچنین نخبگان قرارداده شود نه آحادجامعه.

آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی عنوان کرد: در حال حاضر متوجه خطرات وتهدیدات فضای مجازی شده ایم و ظرفیت های این فضا را هم شناسایی کردیم و باید در راستای تولید محتوا در این زمینه هم تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: تولید محتوای ویژه فضای مجازی باید در راستای جبران آسیب های وارد شده در این حوزه باشد.

وی در ارتباط با دستورکار بعدی این جلسه که اختصاص به برنامه های دهه مبارک فجر داشت، گفت: مجموعه نظام وظیفه دارند برای باشکوه تر برگزار کردن جشن ایام الله دهه فجر اقدام کنند.

وی بیان کرد: هر استانی ظرفیت های خاص خود را دارد می طلبد برهمین اساس مسئولان استان کردستان هم اقدام به برپایی برنامه های مختلف در این ایام الله کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید محتوا ویژه فضای مجازی باید در راستای جبران آسیب ها باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..