تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش آمار طلاق با آموزش مهارت زندگی

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم از آموزش مهارت زندگی در 60 پایگاه شهری و روستایی در آینده نزدیک خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم معصومه ظهیری در زمینهٔ طلاق گفت: پژوهش‌های بسیاری صورت گرفته ولی این پژوهش‌ها قدیمی بود و به همین دلیل پژوهش‌های جدیدی در این زمینه در حال انجام است.
 
وی از پایان برخی از این پژوهش‌ها خبر داد و افزود:لازم است در این زمینه تحقیقات میدانی صورت بگیرد و در این راستا محققان تحقیقات خود را آغاز کردند و با طرح پرسش‌نامه‌هایی به آسیب‌شناسی جامعه زنان پرداختند که نتایج مطلوبی در این زمینه به‌دست‌آمده و منتظر هستیم تا همه محققان تحقیقات خود را به پایان برسانند.
 
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم در ادامه به ایجاد 60 پایگاه مهارتی آموزشی شهری و روستایی اشاره و اظهار کرد: 40 پایگاه شهری و 20 پایگاه برای روستاها در نظر گرفته‌شده است تا آموزش‌های مناسبی به خانواده‌ها داده شود. و در این راستا جلساتی با نهادهای گوناگون مانند آموزش‌ و پرورش، بهزیستی، سازمان ورزش و جوانان و ... در ارتباط با موضوع خانواده و آسیب‌های اجتماعی برگزار شده و هر نهادی مسوول آموزش به مخاطبان خود است.
 
ظهیری با تأکید بر اینکه آموزش مهارت‌های زندگی باید در تمام محله‌های شهر گسترش یابد، تصریح کرد: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته، برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی در اداره کل آموزش‌ و پرورش و دانشگاه‌ها به‌صورت مستمر انجام می‌شود. که در این زمینه باید از مکان‌هایی مانند کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، حرم حضرت معصومه (ص) و مسجد مقدس جمکران برای این آموزش‌ها بهره بگیریم.
 
وی در پایان با تأکید بر مسئله طلاق عنوان کرد: باید از هر مکانی برای ارائه آموزش در راستای کاهش طلاق و آسیب‌های اجتماعی آن بهره برد. و مسوولان امر بهتر می‌توانند برای برطرف کردن مشکلات و آسیب‌های طلاق در جامعه تصمیم بگیرند.
 
انتهای پیام/ ص



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش آمار طلاق با آموزش مهارت زندگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..