تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح حیات پویا در مدارس بندرترکمن در حال برگزاری است/تصاویر

ساعت: 16:37 منتشر شده در مورخ: 1395/10/14 شناسه خبر: 997396

با با هدف نشاط و شاداب سازی دانش آموزان در زنگهای تفریح ، طرح حیاط پویا در سراسر مدارس بندرترکمن در حال برگزاری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ، رییس آموزش و پرورش بندرترکمن با اشاره به این مطلب افرود: با اولویت مدارس ابتدایی در اجرای این طرح تلاش می‌شود با متناسب سازی فضای حیاط  مدارس از طریق رنگ آمیزی ، نصب وسایل کم هزینه و بی‌خطر برای دانش‌آموزان  در آن‌ها برای فعالیت بدنی انگیزه و علاقه ایجاد شود.

مسعود بیدلی نامنی ضمن بازدید از نحوه اجرای طرح حیاط پویا درآموزشگاه فرزانگان تصریح کرد: این طرح  زمینه مناسب را برای ساماندهی فعالیتهای دانش آموزان در ساعات تفریح فراهم می آورد  تا به این وسیله  دانش آموزان ضمن انجام فعالیتهای بدنی ساده در حداقل زمان ممکن از فواید و اثرات ورزش و بازی بهره مند شوند.

وی خاطر نشان کرد: ازجمله اهداف اجرای این طرح کاهش فقرحرکتی ، پیشگیری ازناهنجاری های اسکلتی ، غنی سازی اوقات فراغت ، ایجادانگیزه برای تحرک وفعالیت دانش آموزان و ارتقاء سطح سلامت و شادابی دانش آموزان می باشد.

نامنی با بیان اینکه اجرای طرح حیات پویا  از دو سال گذشته  در مدارس شهرستان ایجاد شده تاکید کرد: پرش ارتفاع ، جنگ گنجشکها ،  گوشه گوشه ، پرش طول ، لی لی و هنر پرتاب منتخبی از بازیهای طرح حیاط پویاست که در آن دانش آموزان ضمن ایجاد محیطی شاد و با نشاط از فضا و جو صمیمی مدرسه در کنار سایر همسالان خود استفاده نموده و با روحیه ای مضاعف به تحصیل می پردازند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح حیات پویا در مدارس بندرترکمن در حال برگزاری است/تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..