تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح خادم در بندرترکمن اجرا می شود/عکس

ساعت: 16:38 منتشر شده در مورخ: 1395/10/14 شناسه خبر: 997400

رئیس هلال احمر بندرترکمن از اجرای طرح خادم(خانواده آماده درمخاطرات) در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ، مهدی جعفری با اعلام این خبر گفت: یکی از اولویت های جمعیت هلال احمر برای پیشگیری و مقابله با حوادث غیرمترقبه و بلایای طبیعی ارائه آموزش های همگانی است.

وی افزود: در این راستا طرح خادم از سوی جمعیت هلال احمر  اجرا می شود که براساس آن آموزش به شهروندان با شیوه ای نوین اجرا می شود.

رئیس هلال احمربندرترکمن خاطر نشان کرد: در این طرح آموزش به صورت چهره به چهره و مستقیم به شهروندان خاصه خانواده ها انجام می شود و تاثیر بیشتری در فراگیری امدادگری در جامعه خواهد داشت.

مهدی جعفری با اشاره به اهداف این طرح  تصریح کرد: طرح خادم مخفف خانواده آماده درمخاطرات است وهدف ازاجرای این طرح ملی تغییررفتار خانواده ها به جهت آمادگی در برابر حوادث می باشد و به خانواده ها آموزش می دهیم تا یاد بگیرند چگونه خطر مخاطراتی را که در معرض آن قرار دارند کاهش دهند.

وی در پایان یادآور شد: در این طرح داوطلبان خادم جمعیت هلال احمربندرترکمن با مراجعه به درب منازل ساکنین شهرستان کار مهم آموزش به خانواده ها را انجام می دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح خادم در بندرترکمن اجرا می شود/عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..