تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از مستند «رویای ایرانی» در جشنواره فیلم عمار

به گزارش  فارس، مستند «رویای ایرانی» به کارگردانی و نویسندگی مصطفی رضوانی با مشارکت مرکز مستند سفیرفیلم و اداره فیلم و نمایش بسیج تولید شده است و برای اولین بار در هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار به نمایش درمی­‌آید.

«رویای ایرانی» روایت حضور 10 روزه یک خبرنگار امریکایی به نام «کیلب ماپین» در ایران است که در پی اولین نامه رهبر انقلاب اسلامی به جوان­های اروپایی و امریکایی به ایران سفر کرده و به دنبال دیدار با نویسنده نامه است. حضور 10 روزۀ او مقارن با اتفاقات بزرگی در ایران است که تجربیات ارزشمندی از ایران برای او به ارمغان می‌­آورد.

«کلیب ماپین» در این سفر با اقشار مختلف مردم گفت‌­وگو می‌­کند و همچنین به دیدار چهره‌های برجسته­‌ای از ایران نیز می‌­رود.

بنا بر گفته مصطفی رضوانی، کارگردان این اثر، پروژه مستند «رویای ایرانی» که حدود 7 ماه در مرحله پیش­ تولید زمان برده است، در ابتدا قرار بود با حضور 3 شخصیت غیرایرانی تولید شود که بدلیل عدم دستیابی به سوژه‌­های مناسب، تغییراتی را نسبت به طرح اولیه شامل شد و طی 10 روز فیلم­برداری و 3 ماه تدوین، به مرحله نهایی رسیده است.

در سابقه تولیدات تصویری مصطفی رضوانی می‌­توان به ساخت مستندهای پرمخاطب «مهارنشده» و «نبرد خاموش» و همچنین فیلم کوتاه «تل آویو» اشاره کرد.

مستند «رویای ایرانی» روز چهارشنبه 15 دی ماه، در هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار در سینما فلسطین به نمایش در می‌­آید. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از مستند «رویای ایرانی» در جشنواره فیلم عمار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..