تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماینده انگلستان در اتحادیه اروپا استعفا داد

به گزارش  فارس، «ایوان راجرز» نماینده انگلستان در اتحادیه اروپا روز سه‌شنبه از سمت خود کناره‌گیری کرد.

به نوشته نشریه «فایننشال تایمز»، هنوز دلیل این اقدام راجرز مشخص نیست و دولت انگلستان هم به این استعفا واکنشی نشان نداده است.

این در حالی است که مردم انگلستان سال گذشته به خروج از اتحادیه اروپا رأی داده‌اند و در صورت اجرایی شدن این رأی، پست راجرز احتمالا تا چند ماه دیگر از بین می‌رود و لندن نماینده‌ای در اتحادیه اروپا نخواهد داشت.

دوره نمایندگی راجرز در نوامبر 2017 به پایان می‌رسید، اما وی بدون توضیح خاصی به اعضای دفتر انگلستان در اتحادیه اروپا اعلام کرده که از این سمت کناره‌گیری می‌کند.

وی که از سال 2013 این سمت را بر عهده داشت، یکی از مشاورین اصلی دولت انگلستان در جریان مذاکره با اتحادیه اروپا بود و به نوشته فایننشال تایمز لندن با کنار رفتن راجرز مجرب‌ترین مذاکره‌کننده اروپایی خود را از دست داده است.

بنا بر اعلام «ترزا می» نخست‌وزیر انگلیس، لندن احتمالا از اردیبهشت ماه سال آینده روند خروج از اتحادیه اروپا را آغاز می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماینده انگلستان در اتحادیه اروپا استعفا داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..