تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود دیکشنری بابیلون Babylon Pro 10.5.0.15

1) ابتدا دقت داشته باشید آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد و به اینترنت متصل نباشید

2) در ابتدای نصب از شما درخواست سریال می شود، عبارت “Username” را یک عبارت دلخواه مثلا “Downloadha” وارد کنید. برای بخش “Code License” هم، فایل “Serial.txt” را باز کنید و عبارت مربوطه را کپی کنید و در نصب نرم افزار قرار دهید.

4) اجازه دهید نرم افزار نصب شود.

5) پس از اتمام نصب به هیچ وجه نرم افزار را اجرا نکنید و تیک گزینه “Launch” نرم افزار را بردارید و پنجره نصب را ببندید.

6) به فولدر “UnREaL” مراجعه کرده و و فایل اجرایی “PATCH.exe” را به صورت Run as Administrator اجرا کنید.

7) بر روی گزینه Patch کلیک کنید و اجازه دهید نرم افزار فعال سازی شود. اگر با پیغام پیدانشدن فایل مواجه شدید، مسیر زیر را طی کنید و فایل اجرایی “Babylon.exe” را انتخاب کنید:

C:/Program Files (x86)/Babylon/Babylon-Pro

8) هرگاه با پیغام “—Patching Dong—” مواجه شدید، نرم افزار فعال ساز را ببندید و بابیلون را اجرا کنید.

9) نرم افزار شما فعال سازی شده و قابل استفاده است. پلاگین ها، آپدیت ها و فایل های فارسی ساز با کلیک بر روی خود به راحتی قابل نصب و اجرا می باشند.

نکته مهم!! نسخه Corporate از پیش فعال سازی شده می باشد و نیاز به فعال سازی ندارد. اگر فعال سازی برای شما دشوار هست، می توانید از نسخه Corporate استفاده کنید و سپس آپدیت های مورد نیاز خود را روی آن نصب کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود دیکشنری بابیلون Babylon Pro 10.5.0.15»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..