تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علائمی برای شناسایی اوتیسم در کودکان

یک سری نشانه های بارز اوتیسم در اطفال هستند که برای شناسایی آنان نیاز نیست خیلی دقیق باشید، بلکه با کمی توجه در رفتار کودک به آنان پی می برید. علائم بیماری اوتیسم در افراد مختلف متفاوت است، ولی اغلب والدین قبل از ۳ سالگی فرزند خود متوجه تفاوت او با هم سن و سالانش می شوند.

برخی از شایع ترین علایم بیماری اوتیسم دیر به حرف افتادن یا عدم تمایل به صحبت کردن، ۴۰ درصد از افراد مبتلا به اوتیسم هرگز صحبت نمی کنند. مشکل در درک دیدگاه گوینده استفاده از کلمات و عبارت های تکراری تکرار رفتارهای کلیشه ای مانند تکان دادن دست یا بدن تمرکز طولانی مدت روی اشیا خودزنی پرخاشگری ناتوانی در بیان اسم ناتوانی در برقراری ارتباط چشمی علاقه به بازی های تکراری خیره شدن به یک شی یا تصویر فقدان حس همدلی و به اشتراک گذاشتن احساسات عدم تمایل به ایجاد دوستی با هم سن و سالان

نتایج تحقیقات نشان می دهد که اوتیسم یک بیماری ژنتیکی است، ولی هنوز ژن مرتبط با این بیماری شناخته نشده است. محققان بر این باورند که ممکن است عوامل محیطی و ویروسی نیز در بروز این اختلال نقش داشته باشند.

شناخت زودهنگام بیماری به والدین کمک می کند که کنترل بیشتری بر روند آن داشته باشند و کودک خود را حمایت کنند. همچنین درمان نیز در این صورت با موفقیت بیشتری انجام می شود.

کانال اخبار آشپزباشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علائمی برای شناسایی اوتیسم در کودکان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..