تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال هواداران پرسپولیس از ملی پوشان برگشتی

جمع کثیری از هواداران پرسپولیس با حضور در فرودگاه امام خمینی از ملی پوشان این تیم استقبال کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از آنکه کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ساعاتی قبل 7 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس را از اردوی دوبی به دلیل اختلاف با برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم سرخ‌پوشان پایتخت مرخص کرد، قرار است این بازیکنان با پرواز ساعت 18 از دوبی به تهران بیایند.

هواداران پرسپولیس به استقبال ملی پوشان این تیم رفتند

بر همین اساس حدود 100 هوادار پرسپولیس در فرودگاه امام خمینی حاضر شدند تا از ملی پوشان مرخص شده  از اردوی تیم ملی استقبال کنند.  استقبال هواداران به گونه‌ای است که مسافران و کارکنان فرودگاه تحت تأثیر این جو قرار گرفتند.

هواداران پرسپولیس به استقبال ملی پوشان این تیم رفتند

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال هواداران پرسپولیس از ملی پوشان برگشتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..