تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیح سخنگوی دولت درباره تامین بودجه مطالبات فرهنگیان

توضیح سخنگوی دولت درباره تامین بودجه مطالبات فرهنگیان

جامعه > مشکلات مردم - سخنگوی دولت درباره محل تامین بودجه مطالبات فرهنگیان که در ماه گذشته پرداخت شد، توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره منبع تامین بودجه پرداخت شده برای مطالبات فرهنگیان توضیح داد. پیش از این، بارها کاربران سرویس مشکلات مردم درباره پرداخت مطالبات فرهنگیان از دولت، سئوال پرسیده بودند.
سخنگوی دولت در نشست خبری امروز خود که در مجلس برگزار شد در پاسخ به پرسشی درباره اینکه بعد از نوسانات ارز شائبه‌ای درباره ارتباط تأخیر در پرداخت مطالبات فرهنگیان با نوسانات بازار و کسب درآمدی برای دولت از این طریق، گفت: به نظرم این صحبت کم‌لطفی و کج‌سلیقگی است. همانطور که یک ماه پیش گفتم قرار بود مطالبات فرهنگیان در آذرماه از محل تبصره ۶ پرداخت شود که همان مسیر نیز انجام شد. این صحبت بدان معناست که می‌خواهند بگویند اگر نسبت به فرهنگیان احقاق حق می‌شده به قیمت به هم ریختن بازار ارز بوده که این کم‌لطفی به این قشر شریف و بزرگ است.

46231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیح سخنگوی دولت درباره تامین بودجه مطالبات فرهنگیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..