تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گاز استان مازندران قطع نخواهد شد

به گزارش افکارنیوز،

درپی لغو قرارداد گاز ترکمنستان با ایران و احتمالا قطع گاز مازندران، اعضای مجمع نمایندگان استان مازندران ظهر امروز با وزیر نفت دیدار تا دغدغه‌های مردم مازندران را پیگیری و منعکس کنند.

به گفته عبدالله رضیان، سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران، وزیر نفت در این دیدار پس از استماع نظرات و نگرانی‌های نمایندگان مازندران با تقدیر از صبوری و همکاری اهالی خونگرم مازندران با قاطعیت اعلام کرد: گاز مازندران به هیچ عنوان قطع نخواهد شد.

وی بیان کرد: وزیر نفت در این نشست افزود: با اعمال کامل و لازم مدیریت توزیع علی‌رغم افت دما اما گاز خانگی مازندران و برخی صنایع وابسته به کشاورزی نظیر گلخانه‌ها قطع نخواهد شد.

رضیان افزود: وزیر نفت وعده داد حداکثر تا تیرماه خط دامغان - ساری در مدار قرار خواهد گرفت و با تمهیداتی که پیش‌بینی شده گاز مازندران با تامین از خطوط استان‌های همجوار قطع نخواهد شد.

سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران ادامه داد: وزیر نفت در این دیدار با تشریح روند قرارداد گاز با ترکمنسان خاطرنشان کرد برای حفظ عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران زیر بار مطالبه غیر اصولی ترکمنستان نرفته و با افزایش تولیدات داخلی و مدیریت مصرف بیش از پیش بر عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی افزوده خواهد شد.

در این دیدار زنگنه بر لزوم صرفه جویی هموطنان جهت مدیریت مصرف و توزیع عادلانه تاکید کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گاز استان مازندران قطع نخواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..