تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش دولت اوباما برای زیر سوال بردن مشروعیت ترامپ

به گزارش افکارنیوز،

 به نقل از وبسایت «هیل»، «جولیان آسانژ»، بنیانگذار ویکی‌لیکس، اظهار کرد "دلیل روشنی" برای تمرکز دولت اوباما بر اتهام‌زنی به روسیه درخصوص هک ایمیل های حزب دموکرات و تاثیر آن بر پیروزی ترامپ وجود دارد.

آسانژ در مصاحبه ای در سفارت اکوادور در لندن با اشاره به دولت اوباما گفت: «آنها در تلاشند تا مشروعیت ترامپ را زیر سوال ببرند. آنها می خواهند بگویند ترامپ رئیس جمهور مشروع و قانونی آمریکا نیست.»

آسانژ بارها این اتهام که روسیه منبع دستیابی ویکی لیکس به اسناد فاش شده حزب دموکرات بوده را رد کرده است.

وی به این پرسش که آیا ویکی لیکس در روند انتخابات 2016 تاثیرگذار بوده است یا خیر این طور پاسخ داد: «ویکی لیکس نتیجه انتخابات آمریکا را تغییر داده است؟ چه کسی می داند! گفتنش غیرممکن است؛ اما اگر هم چنین چیزی درست باشد، باید گفت این واقعیت اظهارات و اقدامات هیلاری کلینتون و جان پودستا بود که نتیجه انتخابات را تغییر داد.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش دولت اوباما برای زیر سوال بردن مشروعیت ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..