تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش سنای افغانستان به اظهارات «کابلوف»؛ روسیه در امور افغانستان مداخله نکند

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «فضل الهادی مسلم‌یار» رئیس مجلس سنای افغانستان، اظهارات اخیر «ضمیر کابلوف» نماینده ویژه روسیه در امور افغانستان را مداخله آشکار مسکو در امور این کشور عنوان کرد.

نمایندگان مجلس سنای افغانستان در نشست این مجلس تأکید کردند که روسیه نباید در امور افغانستان مداخله کند.

رئیس مجلس سنای افغانستان از روسیه خواست که از وضعیت بد این کشور در راستای جنگ نیابتی با آمریکا در افغانستان استفاده نکند.

وی افزود: سخنان کابلوف در ارتباط با افغانستان مداخله آشکار در امور افغانستان است و از دوستان ما انتظار می‌رود که در تنش‎هایشان با آمریکا از اوضاع بد افغانستان استفاده نکنند.

این اظهارات درحالی مطرح می‌شود که ضمیر کابلوف حدود چهار روز قبل در گفت‌وگو با خبرگزاری آناتولی با پایگاه‎های نظامی آمریکا در افغانستان مخالفت کرده است.

وی ضمن ابراز نگرانی از حضور نیروهای آمریکا در افغانستان اعلام کرده بود که 9 پایگاه نظامی این کشور در افغانستان برای روسیه خطر است.

کابلوف در اظهارات خود گفته بود که صلح در افغانستان با ایجاد شرایطی برقرار خواهد شد در غیر این صورت این کشور نابود می‌شود.

انتهای پیام/.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش سنای افغانستان به اظهارات «کابلوف»؛ روسیه در امور افغانستان مداخله نکند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..