تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشکسوتان سپاه در عرصه های مختلف انقلاب پیشتاز هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مجید شرفی ظهر امروز سه شنبه در دیدار به پیشکسوتان سپاه شادگان که به میزبانی دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: پیشکسوتان سپاه و بسیج ستون خیمه انقلاب هستند.

وی افرود: امروز پیشکسوتان و موسفیدهای پاسدار در همه عرصه ها با روحیه بالای بسیجی همچنان منشا خدمت هستند.

امام جمعه شادگان تصریح کرد: پیشکسوتان سپاه به عنوان قدرت نرم جامعه اسلامی محسوب می شوند که باید از چنین ظرفیتی به نحو مطلوبی استفاده شود.

وی در ادامه گفت: ما نباید پیشکسوتان دوران جبهه و جنگ را به دست فراموشی بسپاریم که خدای ناکرده آنان دچار یک نوع سرخوردگی شوند بلکه باید با آنان رابطه سازنده داشته باشیم و در جلسات و همایش ها از آنان دعوت نماییم و از سخنرانی ها و راهکارها و تجارب آنان استفاده کنیم.

حجت الاسلام شرفی در پایان بیان کرد: استفاده از بازنشستگان و پیشکسوتان موجب می‌شود تا سپاه با الگوپذیری از این قشر در حفظ و نگهداری انقلاب از آسیب‌ها شناخت پیدا کرده و با تجارب آنها ارزش‌های دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را به نسل‌های آینده جامعه انتقال دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشکسوتان سپاه در عرصه های مختلف انقلاب پیشتاز هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..