تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعای روی زمین ماندن زباله های تربت حیدریه کذب است

رمضانعلی شورابی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه برخی به دنبال تخریب هستند و اخبار دروغ به جامعه تزریق می کنند، اظهار کرد: ادعای روی زمین ماندن زباله های تربت حیدریه کذب است و برخی در صدد هستند تا با پخش اخبار بدون سند و بی تقوایی به اهداف خود برسند و سند و منبع شان نیز، مجهول الهویه است.

وی افزود: سه روز پیش، دو نفر از رانندگان ماشین های جمع آوری زباله بخش خصوصی در این شهرستان به بهانه عقب ماندگی حقوق خود به سرکار نیامدند و متاسفانه بدون هیچ اطلاعی در نیمه شب، زباله های آن روز بر زمین ماند؛ اما صبح روز بعد از از این اتفاق، تمامی این زباله ها در اول وقت جمع آوری شد.

شهردار شهرستان تربت حیدریه، با اشاره به پرداخت حق و حقوق کارگران شهرداری، عنوان کرد: بر خلاف ادعای برخی رسانه ها که بدون هیچ سند و مدرکی منتشر شده است، حق و حقوق تمامی کارگران و کارمندان شهرداری در تاریخ ۱۷/۹/۹۵بوده است و مستندات آن نیز موجود است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعای روی زمین ماندن زباله های تربت حیدریه کذب است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..