تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح "سی.بی.آر" زمینه با&#

ساعت: 16:17 منتشر شده در مورخ: 1395/10/14 شناسه خبر: 997460

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان آبیک از تجلیل ۴ معلول موفق آبیکی خبر داد و گفت: با اجرای طرح سی.بی.آر معلولین می‌توانند به آغوش جامعه بازگردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسف کازانی در گفت‌وگو با خبرنگار نگاه آبیک؛ از برگزاری همایش cbr توانبخشی در شهرستان آبیک و حمایت از ۴۷۴ معلول آبیکی در طرح سی‌بی‌آر، خبر داد.

 وی گفت: همایش cbr توانبخشی، مبتنی بر جامعه است که با حضور کارشناس مسئول سی بی آر استان قزوین برگزار شد.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان آبیک با اشاره به اینکه در این همایش از معلولان موفق تجلیل صورت گرفت، عنوان کرد: در این مراسم از چهار معلول موفق مرضیه مولایی دانشجوی ارشد فقه حقوق و فعالیت‌های قرآنی که روشندل هستند؛ سیدجعفر میرسلیمانی روشندل قاری قرآن و لیسانس الهیات؛ ابوالفضل مافی فارغ التحصیل علوم سیاسی مقطع کارشناسی ارشد و معلول جسمی حرکتی خیلی شدید و کبری کریمی در زمینه تولیدات ماهی‌های تزیینی و ترشیجات خانگی، تقدیر صورت گرفت.

وی تصریح کرد: از اهداف برگزاری این همایش توجه به بحث توانبخشی مبتنی بر توانایی‌های معلول بود؛ همچنین بحث تشویق حضور معلولین در اجتماع به عنوان فرد تاثیرگذار در اجتماع مورد توجه قرار گرفت.

این مسئول با اشاره به زمینه‌های فعالیت بهزیستی در راستای کمک به افراد کم‌توان و ناتوان، ابراز کرد: توانبخشی مبتنی بر جامعه و مبتنی بر رویکرد چند بخشی است تا از ظرفیت و پتانسیل‌های فرد معلول؛ خانواده معلول؛ جامعه و نهادهای دولتی و نیز بخش خصوصی جهت توانمند سازی معلولین در همه زمینه‌های زیستی –روانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی قدم بردارد.

وی با تأکید بر اینکه در اداره بهزیستی شهرستان آبیک، درصدد گسترش بیشتر سی بی آر در  روستاها هستیم، تصریح کرد: این طرح در راستای خدمات دهی بهتر به نیازمندان زیرپوشش بهزیستی در سطح روستاها با همکاری تسهیل‌گران محلی، بهورزان، دهیاران و سایر گروه‌های اجتماعی اجرا می‌شود.

کازانی متذکر شد: هدف ما خروج افراد معلول از مراکز و موسسه‌هاست و لذا تلاش خواهیم نمود تا معلولان به آغوش خانواده‌های خود بازگردند و ارتباط عاطفی آنان قطع نشود.

وی با اشاره به اینکه در این همایش از افراد تاثیرگذار در امر سی بی ار نیز تجلیل شد، عنوان کرد: از کارشناسی سی.بی.ار شهرستان خانم صالحی و نیز دو نفر از تسهیل‌گران روستایی خانم‌ها دودانگه و خانمحمدی و همچنین از مدیر مدرسه نور خانم ربانی و معلم مدرسه نور و عضو کمیسیون پزشکی بهزیستی خانم قربانی تجلیل شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در برنامه‌های آتی ما به جد دنبال بحث مشارکت‌های معلولین در سطح اجتماع هستیم.

وی در پایان با اشاره به رویکردهای جدید ارائه خدمات به معلولان گفت: بخشداران، دهیاران و ادارات مختلف باید در زمینه توان‌بخشی معلولان در جامعه وارد میدان شده است و مساعدت لازم را برای توانمندسازی آنان داشته باشند.

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح "سی.بی.آر" زمینه با&#»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..