تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مسابقات انتخابی بانوان دوومیدانی کار جهت اعزام به مسابقات کشوری

ساعت: 16:09 منتشر شده در مورخ: 1395/10/14 شناسه خبر: 997316

نایب رییس هیئت دو میدانی آذربایجان غربی از برگزاری مسابقات انتخابی در بخش بانوان جهت شرکت در مسابقات کشوری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیار،سمیه نجفی در گفت و گو با خبرنگار تیار گفت: هیئت دو و میدانی آذربایجان غربی مسابقات انتخابی در بخش بانوان را برگزار می کند.

وی افزود: این مسابقات با هدف انتخاب نفرات برتر بانوان در چهار ماده دو 60  متر ، دو400 متر ، دو 1500متر و پرش طول جهت اعزام به مسابقات کشوری داخل سالن برگزار می شود.

نایب رییس هیئت دو میدانی آذربایجان غربی اظهار کرد: مسابقات داخل سالن کشور در بهمن ماه به مناسبت دهه فجر در تهران برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرایط و ضوابط پذیرش نفرات جهت شرکت در مسابقه در سایت هیئت اعلام شده است، تصریح کرد: مسابقات راس ساعت 10 صبح پنج شنبه 23 دی ماه در سالن دو و میدانی شهید امینی ارومیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مسابقات انتخابی بانوان دوومیدانی کار جهت اعزام به مسابقات کشوری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..