تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت همه جانبه اساتید بسیجی و دانشگاهیان استان آذربایجان شرقی از مردم ستم دیده سوریه

ساعت: 16:12 منتشر شده در مورخ: 1395/10/14 شناسه خبر: 997427

اساتید بسیجی و دانشگاهیان دانشگاههای استان آذربایجان شرقی در با تجمع در مقابل مسجد دانشگاه تبریز حمایت خود را از مردم مظلوم سوریه اعلام و کمکهای جمع آوری شده خود را تحویل مسئولان ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت نمودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اساتید خبر، تجمع حمایتی اساتید بسیجی و کارکنان و دانشگاهیان مراکز آموزش عالی  استان آذربایجان شرقی در روز سه شنبه مورخه۹۵/۱۰/۱۴  بعد از نماز ظهر وعصر ساعت ۱۳ در مقابل دانشگاه تبریز برگزار گردید در این تجمع که با همت سازمان  بسیج اساتید استان برگزار شد ، دکتر محمدرضا پور محمدی رئیس دانشگاه تبریز در طی سخنانی حمایت همه جانبه دانشگاهیان را از جبهه مقاومت متذکر شده  و ضمن تاکید بر اهمیت حمایت از جبهه مفاومت ابراز داشتند اگر امروز در خارج از مرزها و در سوریه با دشمن درگیر نمیشدیم مجبور بودیم در داخل کشور به مقابله با دشمن بپردازیم لذا همین امر اهمیت دفاع و حمایت از این جبهه را دو چندان میکند.

همچنین سرهنگ احمدزاده مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت در این مراسم ضمن تشکر از زحمات دانشگاهیان ابراز امیدواری نمودند حمایت از این جبهه تداوم داشته باشد

در پایان این مراسم بسیج اساتید و دانشگاهیان کمکهای نقدی و غیر نقدی خود را شامل پتو- لباس گرم و... در قالب چهار خودرو به مسئولین ذیربط جهت تحویل به جبهه مقاومت ارسال گردید.









پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت همه جانبه اساتید بسیجی و دانشگاهیان استان آذربایجان شرقی از مردم ستم دیده سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..