تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم ایجاد پاسگاه در بخش قلعه چای شهرستان عجب شیر

ساعت: 16:10 منتشر شده در مورخ: 1395/10/14 شناسه خبر: 997401

بخشدار بخش قلعه چای عجب شیر گفت: نبود پاسگاه یکی از مهم‌ترین مشکلات بخش قلعه چای در این شهرستان است که باید موردتوجه قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فرهنگ عجب شیر ، جعفر احدی در جلسه بررسی مشکلات بخش قلعه چای در جمع دهیاران این بخش افزود:یکی از مشکلاتی که در منطقه عجب شیر وجود دارد این است که پاسگاه پلیس در این منطقه وجود ندارد و اگر پاسگاه وجود داشته باشد بسیاری از مشکلات موجود کاهش پیدا می‌کند.

وی با قدردانی از دوراندیشی مسولان شهرستانی در این منطقه تصریح کرد: با پیگیری‎هایی که انجام داده‎ایم و تحویل زمین اهدایی  این مکان نظامی در صورت تامین اعتبار به زودی پاسگاه نیروی انتظامی جوانقلعه نیز راه‎اندازی می‎شود تا علاوه بر تقویت بازوی اجرایی قوه‌قضاییه در این منطقه، باری از دوش کلانتری شهر عجب شیر نیز برداشته شود.

بخشدار بخش قلعه چای عجب شیر بااشاره به اینکه این بخش با دارا بودن ۲۱ روستا از اهمیت وی‍ژه ای برخوردار است افزود: به زودی دادگاه بخش قلعه چای با عنایت رییس محترم دادگستری شهرستان عجب شیر احداث خواهد شد .

بخشدار قلعه چای عجب شیر با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا اظهار کرد :دهه فجر نشانگر حماسه ملت ایران است و وظیفه ماست که ارزش ها را پاس بداریم و در راه حفظ آرمان های امام هر سال استوار تر باشیم

احدی با بیان اینکه روستاها برای پاسداشت ایام الله دهه فجر باید تلاش کنند و چهره روستا ها را متحول سازند از دهیاران خواست برنامه های خود را هر چه سریع تر اعلام نمایند.

وی افزود:چند ماه دیگر شاهد چند اتفاق مهم و بزرگ از جمله انتخابات ریاست جمهوری و میان دوره ی مجلس و شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور خواهیم بود و آنچه در شرایط فعلی مقدم است حفظ وحدت و همدلی و آرامش در جامعه میباشد و امیدواریم با حضور گسترده شاهد یک انتخابات با شکوه باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان عجب شیر نیز در این جلسه  با بیان اینکه امنیت از نیازهای اساسی جامعه است گفت : امنیت و آرامش فعلی جمهوری اسلامی ایران حاصل رشادت و دلیرمردی شهدای نیروهای نظامی و انتظامی است.

رحمان عبدی نیروی انتظامی را به‌ عنوان خاکریز اصلی مبارزه با تهاجم فرهنگی در کشور در راستای مقابله با جنگ نرم دشمنان برشمرد و افزود: راه اندازی جنگ نرم و تهاجمات فرهنگی از سوی دشمنان بر علیه جمهوری اسلامی ایران از توطئه‌های اصلی دشمنان است که امروزه جوانان ما را مورد هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه شبکه های ماهواره ای و همچنین شبکه های مجازی  بسیار خطرناکند، گفت: فضای مجازی بنیان خانواده ها را نابود کرده و مرزهای اخلاقی را می شکند.

فرمانده انتظامی شهرستان عجب شیر ادامه داد : امروز مردم خود به‌ عنوان یکی از حافظان امنیت در بحث تأمین امنیت با نیروهای نظامی و انتظامی همکاری خوبی دارند و امنیت امروز جامعه با تلاش و اهتمام جدی همه عزیزان در نیروهای نظامی وانتظامی، امنیتی و قضایی و مشارکت خوب مردم شکل گرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم ایجاد پاسگاه در بخش قلعه چای شهرستان عجب شیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..