تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماشین لباسشویی چهارکاره سامسونگ با ویژگی‌های خاص رسما معرفی شد

سامسونگ امروز از ماشین لباسشویی چهارکاره خود با نام FlexWash + FlexDry رونمایی کرد. این ماشین لباسشویی دو شوینده و دو خشک‌کننده دارد و این به کاربران گزینه‌های مختلفی برای شستن لباس در تمام موقعیت‌ها می‌دهد. این ماشین لباسشویی چهارکاره سامسونگ که به فناوری‌های مختلفی مجهز است، کار خانواده‌های امروزی را به خوبی راه می‌اندازد.

هر دو قسمت ماشین ویژگی‌های خاصی برای شستن لباس دارند. FlexWash دارای ظرفی به میزان پنج فوت مکعب است که برای کارهایی معمولی مورد استفاده قرار می‌گیرد. قسمت بالای FlexWash ظرفیت یک فوت مربع دارد و به شما اجازه می‌دهد که لباس‌های سبک‌تر را بشویید، البته به صورت جدا از قسمت اصلی. کاربر می‌تواند برای شستن سنگین هر دو قسمت را با هم استفاده کند. بخش شیشه‌ای بالا اجازه می‌دهد که بر لباس شستن نیز نظارت داشته باشید.

قسمت FlexDry به کاربر اجازه می‌دهد حتی لباس‌های ظریف را خشک کند. کاربر لباس را در قسمت بالایی قرار داده و جریان هوای گرم و کنترل‌شده، لباس را خشک خواهد کرد. یک ناحیه مخصوص دما را بین دمای اتاق و دمای ۹۵ درجه فارنهایت تنظیم می‌کند. قسمت اصلی خشک‌کننده، از تکنولوژی MultiSteam سامسونگ استفاده می‌کند تا لباس‌ها را تر و تمیز و ضدعفونی کند. سئو بیونگ‌سام مدیر بخش لوازم خانگی سامسونگ می‌گوید:

هر کسی لباس‌های مختلف و راه‌های مختلف برای نگهداری از آنها دارد. FlexWash + FlexDry سیستمی است که تمام نیازها را پاسخ می‌دهد. ما تلاش می‌کنیم که به کاربران راه‌هایی نشان دهیم که با انعطاف و آزادی پروسه شستن لباس خود را انتخاب کنند.

FlexWash + FlexDry قابلیت اینترنت اشیا نیز دارند. این لباسشویی را می‌توان با اپلیکیشن Smart Home کنترل کرد. کاربر می‌تواند با استفاده از Smart Home، پروسه لباس شستن را آغاز کرده و یا پایان دهد و حتی می‌تواند بر تمام پروسه نظارت داشته باشد. FlexWash + FlexDry جایزه خلاقیت ۲۰۱۷ نمایشگاه CES را بدست آورده‌اند. با توجه به گذشته، می‌توان گفت که این ماشین لباسشویی چهارکاره سامسونگ همه مشکلات لباس شستن را مرتفع کرده و شاید تنها عیب آن اندازه بزرگش باشد که برای آپارتمان‌های کوچک چندان مناسب نیست. حتی نصب این ماشین لباسشویی به اندازه‌ای ساده است که نیاز به متخصص برای نصب نیست.

لباسشویی چهارکاره سامسونگ

ایمان روستا

فیزیک خوندم و بعد از اون ژئوفیزیک. از نوجوانی با یادگیری DOS وارد دنیای کامپیوتر و آی‌تی شدم تا الان که به عنوان نویسنده در خدمت شما هستم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماشین لباسشویی چهارکاره سامسونگ با ویژگی‌های خاص رسما معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..