تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جاروبرقی دستی ال جی موتور چرخنده سریع تر از موتور هواپیما دارد

جاروبرقی دستی ال جی با نام کوردزیرو، با موتوری که ۱۶ برابر سریع‌تر از موتور هواپیما می‌چرخد و مجهز به دو باتری قابل جداشدن است.

جاروبرقی جدید ال‌جی با موتوری ۱۶ برابر سریع‌تر از موتور هواپیما، در نظر دارد لوازم خانگی برای تمیزی منزل را یک مرحله به جلو ببرد. نام این جاروبرقی CordZero است که دو باتری قابل تعویض و دسته‌ی بلندی برای تمیز کردن مناطق خارج از دسترس دارد.

از دیگر ویژگی‌های این جاروبرقی می‌توان به سیستم فیلتر کردن ۵ مرحله‌ای HEPA، قدرت مکش ۱۴۰ AW  و چرخش توربوی چند محوره برای مکش گردوغبار اشاره کرد.

اما در کنار تمام این ویژگی‌های چشم‌گیر، جاروبرقی دستی ال‌جی دارای باتری با شارژدهی ۸۰ دقیقه‌ای است که بسیار عالی به شمار می‌رود. 

ال‌جی در مورد زمان عرضه و قیمت این جاروبرقی اطلاعاتی ارائه نکرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جاروبرقی دستی ال جی موتور چرخنده سریع تر از موتور هواپیما دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..