تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرهای بریده و اجساد سوخته در پی شورش در زندان برزیل +فیلم

درگیری بی‌سابقه بین زندانیانی در برزیل به کشته شدن تعدادی از آنها منجر شد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اثر درگیری بین دو گروه از قاچاقچیان در یکی از زندان‌های برزیل  دست‌کم 56 تن کشته شدند. شدت این درگیری در طول دو دهه گذشته بی‌سابقه بوده است. طبق اخبار منتشر شده در محوطه زندان تعدادی سر بریده و جسد سوخته دیده شده است.

این شورش در شامگاه یکشنبه آغاز شد و صبح دوشنبه خاتمه یافت. نیروهای امنیتی پس از آرام کردن اوضاع، شرایط را تحت کنترل خود در آوردند. هنوز مشخص نیست چه تعداد زندانی فرار کرده‌اند.


سرهای بریده و اجساد سوخته در پی شورش در زندان برزیل +فیلم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرهای بریده و اجساد سوخته در پی شورش در زندان برزیل +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..