تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«مکبث» در فضای جنوب ایران/ پشت‌کوهی به جشنواره استانی می‌رود

«مکبث» در فضای جنوب ایران/ پشت‌کوهی به جشنواره استانی می‌رود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این نمایش به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت‌کوهی اجرا می‌شود و روایت‌گر نمایشنامه مشهور «مکبث» در فضای جنوب ایران و تلفیق آن با آیین زار است. در اين نمايش محمد سایبانی، داود اسلامی، بهرنگ عباسپور، حسین اصیلی، بهنام پاییزه، بهروز عباسی، الهام اسکندری، سارا شاهی، پیمان بخشی به ايفاي نقش می‌پردازند.

ابراهیم پشت کوهی درباره اجرای تئاتر در شهرهای مختلف بیان کرد: اجرای نمايش در شهرهای مختلف بسيار دوست‌داشتنی و لذت‌بخش است، اي كاش برنامه‌ريزی صورت گيرد كه تعامل و ارتباط ميان هنرمندان و مديران تماشاخانه‌های ميزبان استانی بيشتر شود، متاسفانه در برخی  موارد اطلاعاتی از امکانات این تماشاخانه‌ها ندارم اما اگر کارها با برنامه‌ریزی دقیق‌تر انجام شود و اطلاعاتی در این زمینه به گروه‌های اجرایی داده شود، خیلی بهتر از اینها خواهد بود.

این کارگردان درباره استقبال تماشاگران از نمایش‌هایی که در شهرهای مختلف اجرا می‌شوند، گفت: استقبال تماشاگران خوب و امیدوار کننده است. به نظر من برای بهتر شدن این روند اگر تبلیغات خیلی جامع‌تر برگزار شود، تاثیرات بهتری دارد و با فراهم کردن فضای خوب اجرایی برای گروه‌ها، تعداد تماشاگران نیز بالطبع بیشتر و استقبال چند برابر افزایش خواهد یافت.

پشت‌کوهی با اشاره به اینکه اجرا در شهرهای مختلف نباید مختص جشنواره فجر استانی باشد، ادامه داد: امیدوارم در آینده‌ای نه چندان دور شاهد اجرای نمایش‌های مختلف در اکثر نقاط ایران باشیم و این روند در طول سال نیز برگزار شود و فقط مختص یک مقطع یا جشنواره تئاتر فجر نباشد.

او افزود: اگر این مساله مقطعی باشد، تاثیر چندانی نخواهد داشت بنابراین شاید جشنواره تئاتر فجر استانی سرآغاز و پیش در آمدی بر جشنواره باشد که باعث رونق گرفتن تئاتر در سراسر کشور شود و بیشتر شاهد پیشرفت این موضوع باشیم.

سی و پنجمین دروه جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری سعید اسدی از اول تا دوازدهم بهمن ماه برگزار می‌شود.

57241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««مکبث» در فضای جنوب ایران/ پشت‌کوهی به جشنواره استانی می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..