تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت بهره گيري از بازاريابي اقليمي از سوي روساي شعب

سرپرست مديريت شعب مازندران موسسه اعتباري ثامن نقش روساي شعب در پيشبرد اهداف ثامن را تعيين‌کننده دانست و بر ضرورت بهره گيري از بازاريابي اقليمي تأکيد کرد.

قربان اصغري آقمشهدي تمرکز و انگيزه را در انجام صحيح و متعهدانه وظائف سازماني بسيار مؤثر دانست و روساي شعب را به ايجاد فضايي مناسب و صميمانه براي همکاران دعوت کرد.

اصغري با اشاره به ظرفيت‌هاي بالا استان مازندران افزود: بايد از ظرفيت‌ها و فرصت‌ها حداکثر بهره‌برداري را کرده تا اهداف ثامن محقق شود.

معاون سرپرستي مديريت شعب مازندران دلايل ايجاد مطالبات را به ايجاد مطالبات قبل و بعد از اعطاي تسهيلات تقسيم‌بندي کرد و گفت: رعايت نشدن دستورالعمل‌هاي سازمان، نبود اعتبار سنجي دقيق، نقصان فرم‌هاي تسهيلاتي و هويتي، اخذ نکردن وثايق در چارچوب قوانين، پيگيري نبودن به‌موقع و اطلاع‌رساني نکردن مناسب به ضامنين دلايل ايجاد مطالبات قبل و پس از اعطاي تسهيلات است.

وي با عنوان اينکه از محل پرداخت تسهيلات بايد سود موسسه را تضمين شود، پرداخت تسهيلات کارشناسي شده موجب جلوگيري از مطالبات معوق و سودآوري موسسه دانست.

عارف اسلامي ديگر معاون سرپرستي مديريت شعب مازندران پيرامون اهميت تصميم‌گيري و نقش آن در مديريت شعب گفت و افزود: شناسايي مشکلات، برنامه‌ريزي براي رفع آن و تصميم‌گيري به‌موقع در تحقق اهداف ضروري است.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت بهره گيري از بازاريابي اقليمي از سوي روساي شعب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..