تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پسری، پدرش را حین استعمال مواد مخدر کشت

پسری در بساط استعمال مواد مخدر پدرش را در بخش خمام شهرستان رشت کشت.

پسری، پدرش را حین استعمال مواد مخدر کشت

پسری در بساط استعمال مواد مخدر پدرش را در بخش خمام شهرستان رشت کشت.

سرهنگ «محمدرضا جعفری خیرخواه»، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان در جمع خبرنگاران با اشاره به قتل پدر توسط پسر، اظهار کرد: مأموران انتظامی از وقوع یک فقره وقوع قتل در بخش خمام شهرستان رشت مطلع شده و بلافاصله در محل حضور یافتند.

وی با بیان این‌که مأموران انتظامی با حضور در محل با جسد مردی 53 ساله مواجه شدند، افزود: در تحقیقات اولیه مأموران مشخص شده که پدر و پسری با همدیگر در حال استعمال مواد مخدر بوده اند، که پس از درگیری، پسر با یک ضربه مشت به سر پدرش وی را به قتل رسانده است.

خیرخواه با اعلام این‌که لوازم استعمال مواد مخدر شیشه در محل کشف و قاتل نیز دستگیر شد، ادامه داد: متهم به همراه مادربزرگ خود زندگی می کرده و طبق شواهد از قرص های روان‌گردان استفاده می کرده است.

به گفته وی، جسد به پزشکی قانونی منتقل و متهم 26 ساله نیز با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

ایسنا

اخبار مرتبط:

پرده برداری از راز قتل پدر توسط پسرش

قتل پدر زن توسط داماد

سرنخ جدید در پرونده قتل پدر و دختر در شمال تهران! +عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پسری، پدرش را حین استعمال مواد مخدر کشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..