تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد 11درصدی بودجه سازمان بهزیستی در سال آینده

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی گفت: سال 96بودجه سازمان بهزیستی 11درصد رشد نسبت به سال 95دارد.

رشد 11درصدی بودجه سازمان بهزیستی در سال آیندهبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین نحوی نژاد معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی در نشست خبری که امروز(سه شنبه) به منظور رونمایی از سامانه پیامکی معبر برگزار شد، با اشاره به لزوم تهیه وسایل کمک توانبخشی به معلولان اظهار داشت: بیشتر  معلولانی که در خانه نگهداری می شوند اگر تجهیزات لازم برای کمک توانبخشی را در اختیار داشته باشند نیازی به مراقبت ندارند که متأسفانه الان این شرایط فراهم نیست.

وی افزود: در چند مرکز مهم بهزیستی مانند کهریزک و چند اتوبوس و اماکن عمومی به صورت پایلوت برای معلولان مناسب سازی شده است و در نظر داریم دیگر وسایل کمک توانبخشی مانندidl و لیفتر برای جابجایی معلولان در خانه اختصاص داده شود که این موارد بستگی به میزان اعتبارات دارد.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی گفت:سال آینده 2میلیارد تومان برای مناسب سازی اماکن در بودجه در نظر گرفته شده است.

نحوی نژاد با بیان اینکه ما به قانون امیدوار هستیم،گفت: با تصویب لایحه جامع حمایت از معلولان و تبدیل آن به قانون راه برای ما باز می شود و سازمان برنامه و بودجه وظیفه دارد بودجه لازم برای حمایت از معلولان را درنظر بگیرد.

وی با بیان اینکه بنده بودجه لازم برای توانبخشی را 5میلیارد تومان می دانم، افزود: چشم انداز بودجه 96برای توانبخشی روشن نیست.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی گفت: با تصویب لایحه جامع حمایت از معلولان 20درصد به دستمزد جامع هدف بهزیستی افزوده می‌شود و تمام پشت نوبتی ها برای بهزیستی تحت پوشش قرار می گیرند و در حال حاضر 340هزار نفر از بهزیستی مستمری دریافت می کنند و 140هزار نفر پشت نوبت هستند.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی بیان داشت: بودجه سال آینده سازمان بهزیستی مانند سال گذشته 11درصد افزایش داشته است. 

نحوی نژاد با اشاره به لایحه ایجاد فرصت های شغلی بیان داشت: در صورت تصویب این لایحه بحث ضمانت برای دریافت وام معلولان، پرداخت حقوق به معلولان، پرداخت حق بیمه کارفرمایانی که معلولان را به کار می گیرند، حل می شود زیرا نمی‌توان چشم امیدی به استخدام معلولان داشته باشیم زیرا این افراد بیشتر در رشته ها علوم انسانی تحصیل می کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد 11درصدی بودجه سازمان بهزیستی در سال آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..