تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوزاد ترسناک در تایلند !+ تصاویر

نوزاد ترسناک در تایلند !+ تصاویرتصویر وحشتناک از تولد نوزادی در تایلند

نوزاد وحشتناک تایلندی باعث تعجب همگان شد، این نوزاد بدون کاسه سر و نابینا متولد شده است.

نوزاد ترسناک در تایلند به دنیا آمده است که بعد از تولدش همه از دیدنش به وحشت افتادند این نوزاد قیافه خیلی وحشتناکی دارد که باعث ترس والدینش شده است این نوزاد وحشتناک زنده است و از لحاظ سلامت هیچ مشکلی ندارد.

تولد نوزادی عجیب الخلقه در تایلند

به گزارش تالاب؛ تولد نوزادی عجیب الخلقه در یکی از بیمارستانهای تایلند باعث شگفتی پزشکان و پرستاران شد ! خانواده ی این کودک از پذیرفتن وی سر باز زدند و بناچار در هشت ماهگی این کودک معبدی در تایلند سرپرستی او را برعهده گرفت .

دختربچه 8 ماهه تایلندی که بدون کاسه سر و نابینا متولد شده است از طرف یک معبد در این کشور به سرپرستی پذیرفته شده است.

این کودک 8ماهه تایلندی که نابینا و بدون کاسه سر متولد شده است، برای خوردن شیر از یک لوله تغذیه می شود.

نوزاد ترسناک در تایلند !+ تصاویر

تصویر وحشتناک از تولد نوزادی در تایلند

این دختربچه که سرپرستی اش پیش از کریسمس توسط یک راهب بودایی پذیرفته شده، به دلیل شدت معلولیت هایی که دارد نیازمند مراقبت مستمر بیمارستانی و چندین عمل جراحی می باشد.

در چند روز گذشته خبر این نوزاد در شبکه های اجتماعی موردتوجه کاربران قرار گرفته است و برخی ها با گذاشتن پست هایی اقدام به جلب کمک های مالی برای درمان این دختر معلول کرده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوزاد ترسناک در تایلند !+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..