تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طلافروشان زنجانی از امروز به سر کار خود برگشتند

ساعت: 14:11 منتشر شده در مورخ: 1395/10/14 شناسه خبر: 997091

پس از هشت روز اعتراض و تعطیلی مغازه های طلافروشی در زنجان، با تفاهم نمایندگان اتحادیه طلافروشان استان زنجان و اداره امور مالیاتی، طلا فروشان از صبح امروز سر کار خود بازگشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا, با تفاهم بین اتحادیه طلافروشان استان زنجان و اداره امور مالیاتی استان زنجان طلافروشان زنجانی که به دلیل ابلاغ مالیات بر ارزش افزوده چند صد میلیونی به واحدهای طلافروشی از هشت روز گذشته واحدهای خود را تعطیل کرده بودند، از امروز به محل کار خود بازگشتند.

طلافروشان زنجانی گه میزان مالیات ابلاغ شده را گاها برابر با سرمایه یک واحد طلافروشی دانسته و این مالیات را موجب از درست رفتن همه سرمایه وی عنوان کرده بودند، در این زمینه اعتراضاتی نیز داشتند.

رئیس اتحادیه طلافروشان زنجان در این زمینه گفته بود: طلافروشان زنجانی مخالف قوانین مالیاتی نیستند و تا سال 92 همه مالیات بر ارزش افزوده خود را پرداخت کرده‌‎ اند، اما پرداخت مبلغ جدید از توان طلافروشان با وضعیت رکود حاکم بر بازار خارج است.

وی افزود: از هشت روز گذشته طلافروشی‌ های زنجان در پاساژ تهران، بازار و مجتمع تجاری نور اقدام به تعطیلی واحدهای خود کردند.

گفتنی است، اعتراض طلافروشان مربوط به شرایط فعلی بازار و رکود موجود در بازار بود با ابلاغ مالیات بر ارزش افزوده با رقم فعلی (۹ درصد) برای این قشر قابل پرداخت نبود.

در حال حاضر با تفاهم بین اداره امور مالیاتی استان زنجان و اتحادیه طلافروشان این مشکل حل شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طلافروشان زنجانی از امروز به سر کار خود برگشتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..