تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقدی یا احدی شهردار لاهرود می شوند؟

ساعت: 13:43 منتشر شده در مورخ: 1395/10/14 شناسه خبر: 997012

اخیراً شهردار لاهرود بر اثر فشارهای سیاسی و البته فشار اعضای شورای شهر از سمت خود استعفا داد و حالا اعضا به جد پیگیر انتخاب شهردار جدید هستند که در این راستا «پرویز نقدی و سعدالله احدی» برای این مسئولیت پیشنهاد شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، اخیراً شهردار لاهرود بر اثر فشارهای سیاسی و البته فشار اعضای شورای شهر مبنی بر برکناری وی، اقدام به استعفاء از مسئولیت خود کرده است و در متن استعفا نامه خود جمشید اکبری را به عنوان مدعی تصاحب شهرداری لاهرود معرفی کرده است.

 

جمشید اکبری طی تماسی با پایگاه خبری سفیرمشکین ضمن تکذیب این خبر گفت: بنده با محمد قهرمانی دوستی دیرینه داشته و هرگز تمایلی برای تصاحب شهرداری لاهرود ندارم و تلاش بنده برای ابقاء وی در شهرداری بود و حضور اینجانب در شهرداری لاهرود کذب است.

 

به دنبال این جریانات اعضای شورای شهر لاهرود دو نفر از شهروندان را جهت تصاحب شهرداری لاهرود در جلسات پیشنهاد داده که هنوز به توافق نرسیده‌اند به طوری که شورای شهر لاهرود هنوز در حال بررسی و رایزنی برای انتخاب شهردار جدید لاهرود هستند که در این راستا «پرویز نقدی و سعدالله احدی» در جلسات شورا پیشنهاد  شده است.

 

با توجه به اینکه نقدی پیش از این نیز برای این پست مطرح بوده است،در صورت انتخابش به عنوان شهردار لاهرود، احتمال تصاحب ریاست اداره آموزش وپرورش این شهر  توسط یکی از اعضای ستاد نماینده شهرستان قوت می‌گیرد، این درحالی‌است که توصیه مقامات ارشادی شهرستان به استفاده از گزینه‌های شایسته بدون توجه به نیروهای ستاد انتخاباتی مورد استقبال قرار نمی‌گیرد.

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرمشکین، پیش از این نیز یکی از اعضای شورای شهر لاهرود به دلایلی مجبور به استعفاء از شورای شهر شده بود.

 

در حال حاضر فرهاد کریملو سرپرستی شهرداری لاهرود را بر عهده دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقدی یا احدی شهردار لاهرود می شوند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..