تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایندگان بندرگز در هفته هفدهم فوتبال لیگ برتر گلستان

ساعت: 14:21 منتشر شده در مورخ: 1395/10/14 شناسه خبر: 997169

یک برد ، یک تساوی و یک باخت برای نمایندگان شهرستان بندرگز در هفته هفدهم فوتبال لیگ برتر استان گلستان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کناره ، در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان گلستان در هفته جاری نمایندگان بندرگز سه بازی در شهرهای مختلف استان انجام دادند.

در این هفته تیم استقلال بندرگزمهمان شهید اسیابی کلاله بود که 3 بر 0 تیم کلاله را شکست داد که سپانلو 1 گل و خادملو 2 گل برای استقلال گلزنی کردند.

دارایی گز که مهمان  عقاب گنبد بود که دیدار این دو تیم با تساوی 1بر1به پایان رسید و سعید صادقی در این دیدار برای دارایی گز گلزنی کرد.

در دیگر دیدار این هفته تیم شاهین بندرگزهم مهمان پرسپولیس آق قلا بود که 7 بر 2 شکست خورد .حسین شیروانی 2 گل شاهین بندرگز را به ثمر رساند .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایندگان بندرگز در هفته هفدهم فوتبال لیگ برتر گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..