تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام فاخر و ارزشمند کنگره شهدای روحانی استان به خانواده 73شهید والامقام

ساعت: 14:02 منتشر شده در مورخ: 1395/10/14 شناسه خبر: 997162

در پی قدردانی از خانواده های شهدای روحانی انجام شد؛

کنگره شهدای روحانی استان گلستان طی اقدامی هدایای ارزشمند و فاخر را تقدیم خانواده های شهدای روحانی کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ حجة الاسلام والمسلمین علیرضا ریاحی دبیر کنگره شهدای روحانی استان گلستان با اعلام این خبر گفت: خانواده های شهداء با تربیت و فرزنداری صحیح توانستند جوانانی را به جامعه بفرستند که قدم در راه امام حسین(ع) گذاشته تا از اسلام دفاع کنند.

ریاحی افزود: خانواده های شهدا در طول تاریخ رنج ها و مصیبت های فراوانی را تحمل کرده اند، این هدیه ناقابل و با ارزش به چند خانواده شهید روحانی به نمایندگی اهداء شده است.

وی گفت: همچنین این کنگره شهداء با برنامه ریزی منظم در نظر دارد این هدیه را به تمام خانواده های شهدای روحانی با احترام تقدیم کند.

اقدام فاخر و ارزشمند کنگره شهدای روحانی استان به خانواده 73شهید والامقام

این مجموعه ارزشمند شامل یک جلد کلام الله مجید و یک جلد مفاتیح الجنان که به مجهز به پخش از طریق قلم قرآنی می باشد.

همچنین در این مجموعه نیز زندگی نامه و وصیتنامه 73 تن از شهدای روحانی استان گلستان هم گنجانده شده و با کشدین این قلم بر روی هر یک از تصاویر شهدا اطلاعات شهید منظور قرائت می شود.

اقدام فاخر و ارزشمند کنگره شهدای روحانی استان به خانواده 73شهید والامقام

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام فاخر و ارزشمند کنگره شهدای روحانی استان به خانواده 73شهید والامقام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..